row1

Ταλαιπωρία πολιτών στην Εθνική τράπεζα Αγρινίου

Ανέβαινα την οδό Πάνου Σούλου στο Αγρίνιο, όταν μπροστά από το υποκατάστημα της Εθνικής Τράπεζας βλέπω κόσμο μαζεμένο και σε έξαλλη κατάσταση. « Κύριε Βαρεμένε, ελάτε εδώ να δείτε το χάλι μας. Είμαστε από τις 9 το πρωί και η ώρα είναι 12 κι ακόμη περιμένουμε. Τί, Ζώα είμαστε;»

Ανοίγω διάδρομο και μπαίνω στην τράπεζα, μήπως και βγάλω άκρη γι΄ αυτό το δράμα, μονολογώντας: « Μα, υπάρχει τράπεζα που να επιθυμεί να βασανίζει τον πελάτη; » Εκεί λοιπόν πληροφορούμαι ότι, από τα 28 άτομα προσωπικό, έχουν απομείνει τα 16 και από αυτά κάποιοι ασθενούν με Covid, οπότε οι υπηρεσίες προς τον πελάτη, παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες όσων έχουν απομείνει, κατέρρευσαν.

Ρωτάω: « Μα καλά, τα ΑΤΜ γιατί υπολειτουργούν; » Απάντηση: « Εδώ και 3 χρόνια έχουμε ζητήσει την αντικατάστασή τους κι ακόμη στον δρόμο βρίσκονται. » Είναι να κάνεις τον σταυρό σου. Αντ’ αυτού, απευθύνομαι στον περιφερειακό διευθυντή στα Γιάννενα. Μου επιβεβαιώνει το πρόβλημα με τα ΑΤΜ και λέει ότι έχει αιτηθεί την αντικατάστασή τους, αλλά οι διαδικασίες είναι χρονοβόρες, διότι η τράπεζα τα παραγγέλνει όχι ένα-ένα αλλά πολλά μαζί.

Όσο για την δραματική έλλειψη προσωπικού στο σύνολο των τραπεζών, πληροφορούμαι ότι στο υποκατάστημα της Εθνικής στο Αγρίνιο δεν φθάνει μόνο η μείωση από τα 28 άτομα στα 16, αλλά προβλέπονται ακόμη λιγότερα. Άρα, ο κόσμος θα εξακολουθήσει να βασανίζεται στο πεζοδρόμιο και η απορία είναι: Πώς αυτό μπορεί να γίνεται αποδεκτό από την διοίκηση οποιασδήποτε τράπεζας;

Γιώργος Βαρεμένος, Βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας