mesologi diavlos

Προτάσεις ανάπτυξης για την πόλη του Μεσολογγίου

Ιερή Πόλη Μεσολογγίου

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΝΕΑ ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΝΤΑΞΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ

Με αφορμή την ενημέρωση της ομάδας  μελών της Κοινότητας στα πλαίσια  του νέου  νόμου για την διοίκηση των Δήμων  και με τις δραστηριότητες τις οποίες μπορούν να ασκηθούν, ωφέλιμο για την πόλη μας είναι, να δοθεί προτεραιότητα με εισηγήσεις στις αρμόδιες επιτροπές για θέματα όπως:

Α. Για την νέα πόλη.

1.. Διανοίξεων όλων των  κοινόχρηστων χώρων για υλοποίηση της εφαρμογής του σχεδίου πόλης.

  1. Για την κατασκευή τεχνικών έργων (πλακοσπεπείς οχετοί) στην επέκταση σχεδίου πόλης- νέα πόλη για συνέχιση των δημοτικών δρόμων που διακόπτονται από τις διώρυγες και τις ανοικτές στραγγιστικές τάφρους.
  2. Χρήσης, λειτουργίας και επέκτασης των  συστημάτων ύδρευσης, άρδευσης πρασίνου  και αποχέτευσης.  στα οικιστικά σύνολα  του εγκεκριμένου  σχεδίου πόλης (ιδιαίτερα στη επέκταση σχεδίου πόλης – νέα πόλη).

4.Υπογειοποίηση των δικτύων ΔΕΗ και ΟΤΕ.

  1. Σε επισήμανση, διατήρηση και χρήση παλιών πηγαδιών στην νέα πόλη για άρδευση.
  2. Σε εκπόνηση και έγκριση από τις τεχνικές Υπηρεσίες του Δήμου της απαιτούμενης κυκλοφοριακής μελέτης για   την  νέα πόλη και  ολιστικά ως ενοποιημένο σύνολο με την παλιά πόλη.

Εδώ σημειώνω ότι από την νέα πόλη η υποβαθμισμένη περιοχή Μάνας και Καλλονής δεν «βιάστηκαν»  σχετικά ακόμη  κατασκευαστικά  και μπορούν να αναδειχθούν τόσο  σχεδιαστικά  όσο και κατασκευαστικά σε πρότυπες περιοχές κατοικίας με «νεωτερικού» τύπου βιοκλιματικούς σχεδιασμούς και κατασκευές στους κοινόχρηστους χώρους τους εφόσον εγκριθεί κυκλοφοριακή μελέτη.

  1. Σε βιοκλιματικό σχεδιασμό όλων των δρόμων παλιάς και νέας πόλης. Ανάδειξη του ποδηλάτου ως μέσου μεταφοράς με σχεδιασμό συνεχόμενων τόξων ποδηλάτων σε παλιά και νέα πόλη.
  2. Αξιοποίηση και ανάδειξη στο εγκεκριμένο σχέδιο πόλης των θεσμοθετημένων πεζόδρομων  σε παλιά και νέα πόλη για δημιουργία   συνεχόμενης διαδρομής βαδισιμότητας (πράσινης διαδρομής) μέσω  ολιστικού σχεδιασμού μαζί με τις πλατείες που οι  θεσμοθετημένοι στο σχέδιο πόλης  πεζόδρομοι περιβάλλουν.
  3. Σε ονοματοθεσία φωτισμό και κυκλοφοριακή ρύθμιση όλων των  οδών της επέκτασης- νέα πόλη που σήμερα  είναι ανύπαρκτη .
  4. Σε επανάχρηση ως μέσου μαζικής μεταφοράς (τοπικό τράμ ) της σιδηροδρομικής γραμμή ως  ανακατασκευάστηκε με τρία – τέσσερα βαγόνια για εξυπηρέτηση πολιτών και μαθητών.
  5. Σε χάραξη νέων δρομολογίων στην γραμμή ΚΤΕΛ- ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ που θα περιλαμβάνει και τις περιοχές κατοικίας της νέας πόλης.
  6. Σε υιοθέτηση γραμμής mini-bus δωρεάν διαδρομών δημοτικής συγκοινωνίας για τους μαθητές και τους κατοίκους όλων των οικιστικών συνόλων της επέκτασης για να τους μεταφέρει στα Σχολεία και την παλιά Πόλη.
  7. Την ανάδειξη των υδάτινων διαδρομών (αρδευτικές διώρυγες) που διασχίζουν ή περικλείουν οικιστικά σύνολα της νέας πόλης με διάφορες καλοσχεδιασμένες λειτουργικές χρήσεις.
  8. την ανάδειξη κέντρων γειτονιάς και κέντρων οικιστικών συνόλων σε κάθε ένα οικιστικό σύνολο .

Β.  Για την παλιά πόλη

  1. Την ανάδειξη των θαλασσίων μετώπων με σχεδιασμό επιχειρηματικών επιτρεπόμενων  λειτουργικών  χρήσεων.

2.. Σε ανάδειξη των ιστορικών νησιών μας και των ακτών Λούρου Αιτωλικού και Κρυονερίου  για    διαδρομές περιήγησης  – ξενάγησης και θαλάσσια μπάνια.

  1. Σε επανεξέταση στην ολιστική κυκλοφοριακή μελέτη παλιάς και νέας πόλης αφενός  των νέων εισόδων της από την Ιόνια οδό και αφετέρου  των υφιστάμενων  εισόδων στην  παλιά  πόλη. Στόχος είναι η δημιουργία νέων εισόδων πόλης για αποσυμφόρηση των κεντρικού άξονα Παπαδιαμαντοπούλου- Ναυπάκτου – Αγ. Αθανασίου. Έτσι θα προκύψουν ποιοτικές περιοχές κατοικίας ως προς την  κυκλοφορία.  Η  προτεραιότητα για την διάνοιξη  και την ανάδειξη των περιμετρικών οδών που περιβάλλουν τα οικιστικά σύνολα της νέας πόλης  θα αντικαταστήσουν σταδιακά αυτούς τους κεντρικούς  άξονες από εισόδους πόλης.

4.. Σε θέματα αναβάθμισης της αισθητικής της πόλης μας. Π.χ Δημιουργία ενοποιημένου  Μητροπολιτικού Αστικού Πάρκου στο κέντρο παλιάς και νέας Πόλης  εκατέρωθεν της Πύλης. Αυτό οριοθετείται νότια από το ξενοδοχείο Λίμπερτυ. Βόρεια από το ΚΕΓΕ. Ανατολικά από το Τρικούπειο και δυτικά από τον κήπο των Ηρώων με την ντάπια «τερίμπιλε».

Με την  συντήρηση – ανάδειξη και  χρήση του παλιού Νοσοκομείου, του κήπου των Ηρώων, του στρατοπέδου Καψάλη, του Τρικούπειου Πολιτιστικού Κέντρου, του πάρκου μπροστά από το ξενοδοχείο Λίμπερτυ και του ΚΕΓΕ μαζί με αξιοποίηση του παρακειμένου κτήματος του Υπουργείου Γεωργίας και με θεσμοθέτηση – ανάπλαση με πεζόδρομους για την ενοποίηση του χώρου μεταξύ των ελάχιστων ιδιοκτησιών που παρεμβάλλονται αναδεικνύουμε το νέο  κέντρο  παλιάς και νέας πόλης. Μια ματιά στο σχεδιαστικό χάρτη μας δείχνει ότι η πύλη αποτελεί πια  το νέο κέντρο παλιάς και νέας πόλης. Η Σιδηροδρομική γραμμή και οι άξονες Παπαδιαμαντοπούλου – Ναυπάκτου και Αγ. Αθανασίου αποτελούν τους κεντροβαρικούς άξονες για ανάδειξη σε  οδούς ήπιας κυκλοφορίας για την παλιά και την νέα πόλη.

Για την παλιά και νέα πόλη κοινά είναι τα προβλήματα για την επίλυση  θεμάτων καθημερινότητας όπως  είναι, η καθαριότητα η ανακύκλωση και άλλα που λύνονται εύκολα με καλή οργάνωση των Υπηρεσιών καθαριότητας  και αξιοποίηση –εκσυγχρονισμού  του μηχανικού τους  εξοπλισμού.

Το θέμα των αδέσποτων μπορεί να δρομολογηθεί  ως προς το πρώτο στάδιο ένταξης  σε ήδη τρέχων πρόγραμμα εφόσον υπάρχει  οικόπεδο  κατάλληλο  για τη στέγασή τους. Μετά εύκολα  μπορεί να προχωρήσει προς επίλυση με οργανωμένο σχεδιασμό σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές και κοινοτικές οδηγίες.

Αυτές είναι μερικές  θεματικές ενότητες τις  οποίες ενυπόγραφα καταθέτω δημόσια  για σταδιακή εισήγηση στις αρμόδιες επιτροπές.

Στο νέο Τεχνικό πρόγραμμα του Οκτώβρη  πρώτη προτεραιότητα έχουν  για μένα ως Μηχανικού, ο οποίος μελετά την πόλη, αλλά και ως απλού πολίτη  τα παρακάτω:

Α)  Να γίνει εγγραφή πίστωσης για διανοίξεις  των κοινόχρηστων έργων στην επέκταση με προτεραιότητα κεντρικών οδικών αξόνων, περιμετρικών οδών, διάνοιξη λεωφόρων, πεζοδρόμων και  πλατειών  όλων των οικιστικών συνόλων για ρύθμιση της κυκλοφορίας και προώθηση της κινητικότητας.

Β) Να γίνει εγγραφή πίστωσης για τα τεχνικά έργα (πλακοσκεπείς οχετοί) στις διώρυγες και στις ανοιχτές στραγγιστικές τάφρους της νέας πόλης για να συνέχονται οι δρόμοι και να μπορούν να υλοποιούνται ορθά οι υψομετρικές μελέτες των οδών.

Γ)  Να δοθεί προτεραιότητα για εκπόνηση μελέτης – κατασκευής  ολοκληρωμένου δικτύου αποχέτευσης( όμβρια ακάθαρτα) ολοκλήρωση ύδρευσης-άρδευσης,  για τις περιοχές  Καλλονής και Μάνας που είναι ανύπαρκτο έως υποτυπώδες.

Δ) Να δοθεί προτεραιότητα για εκπόνηση μελέτης – κατασκευής  ολοκληρωμένου δικτύου   υπογειοποίησης δικτύων ΔΕΗ –ΟΤΕ στις περιοχές Καλλονής και Μάνας.

Δ) Να δοθεί προτεραιότητα για εκπόνηση κυκλοφοριακής μελέτης ολιστικά για παλιά και νέα πόλη με ανάδειξη των προβλημάτων των οδών Ναυπάκτου –Παπαδιαμαντοπούλου και Αγ. Αθανασίου για αποχαρακτηρισμό αυτών  από εθνικές οδούς σε δημοτικές.

Επιθυμία μου ως ενεργού πολίτη  είναι να προωθηθεί ο οργανωμένος  εθελοντισμός από τον κορυφαίο επιστήμονα έως τον απλό εργάτη για όλους τους εργασιακούς κλάδους και βαθμίδες του κοινωνικού ιστού της πόλης. Ωφέλιμο θα είναι η νέα Δημοτική Αρχή να ανοίξει  «μητρώο εθελοντών», δωρητών υλικών  και να δημιουργηθεί  και  ο «Κοινωνικός Κουμπαράς» του αντιτίμου π.χ του ενός ευρώ ή  τον δύο καφέδων τον μήνα   για στήριξη δράσεων  σε διάφορους τομείς. Όλη η ανάλυση για στήριξη της καινοτόμας αυτής ιδέας υπάρχει στα δυο βιβλία  που έχω αναρτήσει στην ιστοσελίδα μου και ως απλός πολίτης την κατέθεσα το 2015  και στο Υπουργείο Εσωτερικών.

Σήμερα που οι Δημόσιες Υπηρεσίες είναι υποστελεχωμένες  χρειάζονται εθελοντές και ιδιαίτερα Μηχανικούς για να συζητάμε, να σχεδιάζουμε την πόλη μας  και να αιτούμαστε ως μια ή περισσότερες  επιστημονικές ομάδες  ολοκληρωμένες σχεδιαστικές  προτάσεις – λύσεις υποστηρίζοντας με τον τρόπο αυτό την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου. Κάθε επιστημονικός κλάδος  για επίλυση προβλημάτων και καλλιέργεια δράσεων χρειάζεται εθελοντές   (Περιβαλοντολόγοι, γιατροί δικηγόροι οικονομολόγοι, εκπαιδευτικοί κ.λ.π).

Επίσης σε  κάθε οικιστικό σύνολο     χρειάζονται  ενεργοί πολίτες ώστε αυτό να αποκτήσει την δικιά του επιτροπή γειτονιάς,  η οποία  γνωρίζοντας τα προβλήματα, θα διεκδικεί την ανάπλαση   του κάθε οικιστικού συνόλου και δεν θα κρατάμε έτσι  την νέα  πόλη στάσιμη δίνοντας βάρος  σε έργα κυρίως μόνο στην παλιά πόλη.

 

Τσακμακλή Σταυρούλα Πολιτικός Μηχανικός

 

Τηλ: 6984377886 Mail:tsakmaklistavroula@yahoo.gr

Web:https://tsakmakli.wordpress.com


 

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΜΕΛΕΤΗΣ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΡΟΣΧΕΔΙΩΝ

ΣΤΟ ΝΕΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ

 

Η πόλη μας γεωγραφικά από τα χρόνια που πήγαινα Δημοτικό  το 1965 είχε 12.000 κατοίκους. Έμεινε ακόμη στάσιμη και έχει το ίδιο πληθυσμιακό μέγεθος. Αν και ως προς την έκταση είναι μικρή και εύκολα σχεδιάζεται δεν υπήρξε έως σήμερα το ανάλογο ενδιαφέρον για ολιστικό σχεδιασμό αυτής. Ο σχεδιασμός της ξεκίνησε το 1983. Η πράξη εφαρμογής ολοκληρώθηκε μετά 19 έτη το 2002 μόνο για τις περιοχές Καλλονής – Μάνας – Αγ. Δημητρίου – Βίγλας –  Σφαγείων. Δεν ολοκληρώθηκε  ο πολεοδομικός σχεδιασμός για  ένταξη της περιοχής των Ταμπακαριών o οποίος σήμερα  μετά παρέλευση 36 χρόνων εξακολουθεί να  είναι εκτός σχεδίου πλην της περιοχής διαμονής  των Ρομά στον Άγιο Παύλο.  Σήμερα μετά από 17 χρόνια στην επέκταση σχεδίου πόλης (νέα πόλη)  με τον  εγκεκριμένο πολεοδομικό σχεδιασμό  τα έργα υποδομής εξακολουθούν να είναι υποτυπώδη.

 

Κινούμενοι με αυτούς τους αργούς ρυθμούς  δεν αποκτήσαμε ποτέ  έως σήμερα  νέους  μόνιμους κατοίκους  γιατί  δεν είχαμε νέα έκταση διαθέσιμης γης με υποδομές για αγορά.  Αρκεστήκαμε να πορευθούμε  μέχρι σήμερα  μόνο  με τις  παροδικές ροές πληθυσμού που τόνωναν το λιανεμπόριο  της ντόπιας μικρής και καθημερινά  φθίνουσας αγοράς μας.

 

Το γειτονικό μας  Αγρίνιο ξεκίνησε μαζί μας από το 1983 τον σχεδιασμό της πόλης του και τον  ολοκλήρωσε μόνο μέσα σε δυο χρόνια. Υπήρξε ενδιαφέρων  τόσο από τους αιρετούς όσο και την Πολεοδομία  και  έτσι απέκτησε πολύ γρήγορα  σχέδιο. Εντεύθεν έκανε  τρεις επεκτάσεις σχεδίου πόλης. Ολοκλήρωσε όλα τα έργα υποδομής και  έτσι έγινε «χωνευτήρι» νέου πληθυσμού από τα γύρω χωριά. Από 15000 κατοίκους που είχε το 1965 έφτασε σήμερα να έχει  γύρω  στους 80.000 περίπου.

 

Με την σύγκριση ανάπτυξης των δυο πόλεων καθένας μας ας  μπει στο κόπο να σκεφθεί ποιοι ήταν οι λόγοι της μη πληθυσμιακής ανάπτυξης του Μεσολογγίου. Νομίζω ότι ήρθε ο καιρός  να μην επαναπαυόμαστε πια  στις δάφνες των προγόνων μας περιμένοντας και ετοιμάζοντας μόνο κάθε χρόνο  τις γιορτές εξόδου για να ζήσει  το Μεσολόγγι. Ήρθε ο καιρός  να μοιάσουμε στους προγόνους μας και όλοι μαζί να κάνουμε την  ηρωική μας έξοδο βλέποντας λίγο μακριά ώστε να μπει η Ιερή Πόλη μας σε τροχιά ανάπτυξης.

 

Ως  απλή πολίτης εργάζομαι για την πόλη μας από το 2013 που συνταξιοδοτήθηκα και είμαι ελεύθερος πολίτης. Έχω διαθέσιμο προσωπικό χρόνο αλλά και  χρόνο για δημιουργικές σκέψεις-προτάσεις και σχεδιασμούς. Αυτές τις     κατέθεσα όλες  μέσω πρωτοκόλλου  στις  αρμόδιες  υπηρεσίες του Δήμου διαχρονικά μέσα στην επταετία που πέρασε  και  δημόσια στον τοπικό τύπο και την ιστοσελίδα μου.    Web:https://tsakmakli.wordpress.com

 

Ακόμα δεν βρήκα τα «ευήκοα ώτα» που θα με ακούσουν με την προσήκουσα σοβαρότητα. Πιστεύω να τα βρω στην παρούσα Δημοτική Αρχή,  αφού συγκεντρωθεί όλη  η εργασία μου την οποία σταδιακά μέσω πρωτοκόλλου κατέθετα στον Δήμο και δεν έλαβα ποτέ έγγραφη απάντηση. Εφόσον  κληθώ θα την τεκμηριώσω και προσωπικά θα συνεργαστώ με την Τεχνική σας Υπηρεσία προσφέροντας την εθελοντική μου ώρα  για να έχουμε μια καλύτερη πόλη.

Γνωρίζω μέσα από τις σπουδές  και την εμπειρία μου των 30χρόνων εργασίας ως δημόσιος Λειτουργός σε θέματα πολεοδομίας και Δημοσίων Έργων,  ότι οι προτάσεις μου αποτελούν μια  πολύ καλή  τεκμηριωμένη – άτυπη ολιστική προμελέτη για την Πόλη μας. Αφορούν τόσο την παλιά πόλη  όσο και την νέα πόλη (επέκταση σχεδίου).

 

Ολόκληρη η  σχεδιαστική προμελέτη που εκπόνησα  τόσο ατομικά όσο και  με την εθελοντική σχεδιαστική μου ομάδα και μέσω πρωτοκόλλου κατέθεσα στην Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου  μπορεί να αξιολογηθεί από την νέα Δημοτική αρχή και να αξιοποιηθεί άμεσα.. Η συμπλήρωσή της με έναν  πρώτο ενδεικτικό προϋπολογισμό  για κάθε επί μέρος σχεδιαστική μου  πρόταση – έργο   από τις Τεχνικές Υπηρεσίες του Δήμου μας,   θα σας δώσει την δυνατότητα  να έχετε έτοιμο το πρώτο διαπραγματευτικό χαρτί για  άμεση ένταξη έργων ανάλογα με του άξονες προτεραιοτήτων και τις προσκλήσεις που δέχεται ο Δήμος μας.

 

Η στήριξη και η  συνεργασία  προσωπικά  εκ μέρους μου αν  βέβαια μου ζητηθεί είναι δεδομένη με την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου μας. Στόχος μου είναι  να φθάσουμε το επίπεδο υλοποίησης  των προτάσεων και των  σχεδιαστικών λύσεών μου  σε προτεινόμενα έργα.

Οι θέσεις μου στοχεύουν στην  αναπτυξιακή ταυτότητα της πόλης   και την ένταξη αυτής σε   μοναδικό  προσφερομένων δυνατοτήτων τουριστικό  προορισμό.

Νομίζω ότι ενωμένοι ως συνάδελφοι  Μηχανικοί  ήρθε πλέον ο καιρός να  ξεδιπλώσουμε  τα σχέδια ολόκληρης της πόλης μας παλιάς και νέας  πάνω στα γραφεία των Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου και να κάνουμε επιτέλους  εποικοδομητικό διάλογο. 

 

Να μιλήσουμε συλλογικά  με δημιουργική οραματική σκέψη για  την δημιουργία μιας  όμορφης – καθαρής – καλοσχεδιασμένης αρχιτεκτονικά και βιοκλιματικά  πόλης με αναπτυξιακό ορίζοντα σε βάθος χρόνων.

 

Να  χαράξουμε αναπτυξιακούς άξονες με μεσοπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο  στόχο 20ετίας με συνέργειες  από τον κορυφαίο επιστήμονα  μέχρι  και τον απλό πολίτη..Για να  παρθούν τελικά  συναινετικές  αποφάσεις  με όραμα  για  την σχεδιαστική – αναπτυξιακή  αναδιάταξη της Πόλης μας  και των Υπηρεσιών της ώστε επιτέλους να μπούμε σε τροχιά ανάπτυξης.

 Για το νέο  Δήμαρχο  της πόλης μας έχω ετοιμάσει για να του δώσω προσωπικά:

α) Tον  Χάρτη της κυκλοφοριακής μελέτης   με μονόδρομους, αμφίδρομους, πεζόδρομους, ολόκληρης της επέκτασης – νέα πόλη.

β) Ένα τεύχος  τρισδιάστατων σχεδιασμών με όλους τους δρόμους της επέκτασης σχεδιασμένους με «νεωτερικού τύπου» βιοκλιματικούς σχεδιασμούς  με πλάτη από  6,00μ έως 22,00μ  για δρόμους κυκλοφορίας, πεζόδρομους και δυο πλατείες.

γ) Ένα χάρτη  με ολοκληρωμένο δίκτυο συνεχόμενου τόξου ποδηλατόδρομων  και χαρακτηρισμένων στο σχέδιο πόλης πεζόδρομων για ολόκληρη την επέκταση. Οι ποδηλατόδρομοι και οι πεζόδρομοι εξελίσσουν την βιώσιμη κινητικότητα στην επέκταση. Ενώνουν  την νέα πόλη με τα επτά Σχολεία της επέκτασης και  με τις πλατείες της μς την παλιά πόλη και το θαλάσσιο δυτικό  μέτωπό της.

δ) Ένα χάρτη με τις νέα γραμμή  ΚΤΕΛ  και ένα  χάρτη με τις γραμμές  mini-bus  ολιστικά για όλη την πόλη που έχει πολεοδομικό σχέδιο (παλιά και νέα πόλη)

ε) Επίσης ένα τεύχος για την παλιά πόλη με σχεδιασμούς όλου του οδικού δικτύου  για τα ενταγμένα έργα της Ο.Χ.Ε.

Στα δυο τεύχη εμπεριέχονται  όλες οι εργασίες της ομάδας μου περίπου 25 τον αριθμό .

Επίσης επιθυμώ να συζητήσω μαζί του  δυο χάρτες που ετοιμάζω. Ο πρώτος αφορά  την ολιστική κυκλοφοριακή μελέτη της πόλης (παλιά και νέα πόλη σε βάθος 20ετίας) με τις νέες  προτεινόμενες εισόδους πόλης και προτεινόμενους χώρους στάθμευσης περιμετρικά της πόλης. Ο δεύτερος χάρτης αφορά την κυκλοφοριακή μελέτη της παλιάς πόλης με βελτιωτικές προτάσεις για την κυκλοφορία.

Όλα τα παραπάνω θα πρέπει να ληφθούν υπόψη του μελετητή και του επιβλέποντα την μελέτη βιώσιμης μελέτης ΣΒΑΚ που  ήδη εκπονείται.

Καταθέτω  δημόσια τις θέσεις μου και περιμένω  από τον νέο Δήμαρχο, όταν αναλάβει καθήκοντα και βρει τον χρόνο, να με καλέσει, να συζητήσουμε τις προτάσεις μου,  για να αποκτήσουμε στο μέλλον  μια όμορφη καλοσχεδιασμένη καθαρή ανθρώπινη πόλη  με  ορίζοντα ανάπτυξης και όραμα.

 

Τσακμακλή Σταυρούλα,    Πολιτικός Μηχανικός

Τηλ: 6984377886,    Mail:tsakmaklistavroula@yahoo.gr