highway

Παραδόθηκε στην κυκλοφορία νέος αυτοκινητόδρομος Άκτιο-Βόνιτσα

Νεκτάριος Φαρμάκης – Υποψήφιος Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας:

«Εν πρώτοις, ευχαριστούμε τον Υπουργό Υποδομών κ. Χρήστο Σπίρτζη για το γεγονός ότι διαβάζει τις ανακοινώσεις μας και αποφάσισε να επιλέξει το… φετινό Πάσχα για να προσφέρει ένα ακόμα φτηνό και παλαιοκομματικό σόου στην κοινωνία της Δυτικής Ελλάδας.
Ο Υπουργός των ανύπαρκτων έργων, αφού πρώτα επισκέφθηκε την Αιτωλοακαρνανία για να παρουσιάσει ως επιτυχία την ολοκλήρωση των… 15 από τα 48 χλμ της Αμβρακίας Οδού (μετά από 10 χρόνια και με τα 5 εξ αυτών με τον ίδιο ως Υπουργό), στη συνέχεια βρέθηκε στην Αχαΐα και την Ηλεία για να επιθεωρήσει τα… δήθεν εργοτάξια (πότε να προλάβουν οι άνθρωποι να στήσουν κανονικά εργοτάξια;) της Πατρών – Πύργου, στην οποία ο ίδιος με τις επιλογές του, φρόντισε να μην πέσει ούτε ένα κυβικό τσιμέντου επί της υπουργικής θητείας του, αλλά και να μην έχει διασφαλιστεί ούτε η πλήρης εκκίνηση του έργου, πόσο μάλλον η επιτυχής ολοκλήρωσή του.
Ο κ. Σπίρτζης έχει ήδη αποδείξει ποιο ύφος και ποια νοοτροπία πρεσβεύει στην πολιτική. Γι’ αυτό και βρήκε άξιο συμπαραστάτη στο πρόσωπο του απερχόμενου Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας. Και οι δύο μαζί, έχουν αποδείξει ότι ανήκουν στο χθες. Και στο χθες θα μείνουν…»


Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων:

Τα πρώτα 15 χλμ. της Παραιόνιας Οδού που συνδέει τη Λευκάδα, το Άκτιο και τη Βόνιτσα με την Ιόνια Οδό παραδόθηκαν σήμερα στην κυκλοφορία από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη, παρουσία του υφυπουργού, Θάνου Μωραΐτη και τοπικών βουλευτών.

Πρόκειται για το τμήμα Άκτιο-Βόνιτσα μήκους 15 χλμ απο τα 48,5 χλμ που είναι το σύνολο του έργου από την Λίμνη Αμβρακία -σύνδεση με Ιόνια Οδό λίγο πριν την είσοδο της Αμφιλοχίας – μέχρι την υποθαλάσσια γέφυρα στο Άκτιο.

Όπως δήλωσε ο κ. Σπίρτζης σε 1,5 με 2 χρόνια θα ολοκληρωθούν και τα υπόλοιπα 33 χλμ. του οδικού άξονα.

«Ηταν ένα έργο εγκαταλελειμμένο που το αναστήσαμε, ένα έργο σκιάχτρο. Έπρεπε να είχε παραδοθεί ήδη από το 2012-13» τόνισε ο κ. Σπίρτζης.

«Πρόκειται για μια από τις πολλές συνδέσεις της Ιονίας Οδού και των άλλων μεγάλων αυτοκινητοδρόμων με τις παρακείμενες πόλεις, τουριστικά θέρετρα, λιμάνια και βιομηχανικά κέντρα που δεν είχαν προβλεφθεί και σχεδιαστεί ποτέ στις συγκεκριμένες παραχωρήσεις με ευθύνη εκείνων που σχεδίασαν αυτά τα έργα», ανέφερε ο υπουργός.

«Κανένας από τους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους, ούτε η Εγνατία Οδός δε συνδέονται με τις παρακείμενες πόλεις και τα βιομηχανικά τους κέντρα, πρόσθεσε ο υπουργός Υποδομών παραπέμποντας «στη Νέα Δημοκρατία και τους υπουργούς της».

Σημείωσε πάντως ότι «τα έργα δεν ανήκουν σε κυβερνήσεις, ανήκουν στον ελληνικό λαό που τα πληρώνει και υποχρέωση των κυβερνήσεων και των αρμοδίων υπουργών είναι να τα κατασκευάζουν και να τα παραδίδουν στην ώρα τους».

Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διευθυντής Συγκοινωνιακών Υποδομών, Δημήτρης Αναγνώπουλος, ο οδικός άξονας Αμβρακία – Άκτιο περιλαμβάνει δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση, τρείς μεγάλες κοιλαδογέφυρες και πέντε με έξι κόμβους.